Towar jest uszkodzony, doszło do pomyłki i co dalej? Jak przebiega reklamacja?
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy wysyłać na adres [email protected] w temacie wiadomości prosimy napisać: "reklamacja - twój numer zamówienia"
Doszło do uszkodzenia podczas transportu:
- Zrób zdjęcia paczki z widocznym listem przewozowym, całej paczki oraz zdjęcie zawartości z widocznymi uszkodzeniami, zastosowanym wypełnieniem oraz uszkodzonym produktem.
- Prześlij do nas protokół szkody od przewoźnika - można wypełnić go on-line:
3. W momencie otrzymania od Ciebie w/w dokumentów przekazujemy sprawę do przewoźnika a z Tobą ustalamy najkorzystniejszą formę rozpatrzenia reklamacji.
Jeżeli produkt ma wadę fabryczną, doszło do pomyłki, itp:
- Prosimy podesłać zdjęcie otrzymanych produktów oraz dodanie opisu co jest błędnie wykonane.
- zgłoszenie prosimy wysyłać na adres e-mail ([email protected])
Informacje o reklamacji przyjmujemy drogą mailową ([email protected]) oraz w naszym punkcie przy ul. Łaziennej 32 w Toruniu. Jeżeli nie odpowiemy w ciągu 24H może to oznaczać, że wiadomość do nas nie dotarła - prosimy wtedy o telefon: 693 262 903
Prawo do zwrotu towaru.
Produkty oferowane na stronie foto-szczurek są personalizowane. Rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie podlega zwrotowi.